Pihtari!
Kuolema
2008-11-30 22:01:23 UTC
"Kuitusen lantio ei auennut Rukan yössä"
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1621471
Vittuun venttiilistä!
Olen jo paluumatkalla ja päätin vain ohimennen poiketa täällä.
Venttiilissä ei saa enää "keskustella" muusta kuin pakkoruotsista.
Eikun juorulehtiartikkeleista...
Turolla on ihan justiinsa lähdössä ehdotus listat-ryhmään asian
muuttumisen johdosta.
Turo oli kerran koulun jumppatunnin jälkeen suihkussa ja yks
Pers-Åke perseraiskas sen.
Eikä vittu ees soitellut tai mitään.
Järkyttävän tyly tyyppi.
Vittuun venttiilistä!
No mene, kulkematta lähtöruudun kautta.
Julistan varaventtiilin hajoamissodat alkaneeksi!
Kuolema
2008-11-30 23:28:53 UTC
Post by Kuolema
[...]
Ihan väärään paikkaan meni!