wichy vs kati sinenmaa 2002
whissy
2011-04-09 18:23:10 UTC
wichy vs kati sinenmaa 2002.
riidanhaluinen vänkäri jo silloin.
https://groups.google.com/group/sfnet.keskustelu.psykologia/browse_thread/thread/1cda3074a748f38f/c40c5687f445db04?hl=fi&ie=UTF-8&q=wanha+wirttynyt+whiski
Joo kannattaa lukea ihan syvällisesti, mitä kirjoitin? Oli hyvä
valinta siinä mielessä, että jo silloin yritin rauhoittaa Sinenmaata
kiehumasta joka tekstissä, kuten nytkin olen tehnyt, mutta kun ei
mene viesti perille, niin ei mene, kuten ei mene nytkään....... ;)
Joko muuten kirjoitit haastemiehelle?
etsiskelin ketjua jossa sinut häädettiin häirikkönä hevon vittuun sfnetistä,
muistatko?
Et ole sen jälkeen kirjoitellut sfnetissä vaikka aiemmin sinulla oli
verbaalinen wiskiripuli siinä hierarkiassa.
Joo, matskua kootaan mutta siinä on niin iso homma kaivaa kaikki backupit
esiin että saat hetken vielä hengähdysaikaa.
Tietysti voisin harkita että en tekisi tutkintapyyntöä, jalo ja fiksu kun
olen mutta se edellyttää sinulta nöyrää anteeksipyyntöä sekä lupausta
jatkossa koskaan olla kommentoimatta kirjoittamisiani millään tavalla.
Persettä sinun ei tarvitse tarjota sillä olen hetero mutta tarjoa jollekin
varissuon homolle tai sukulaisellesi.
arpa on heitetty.
Yhä edelleen tee edes kerran mitä lupaat tekeväsi, vai eikö kantti kestä?
--
Wanha wäljähtänyt Wichy

Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
ps
2011-05-23 10:30:57 UTC
miss walden <***@gmail.com> valuu allensa kakaraskeidaa.

--
harvoin kohtalon suomat vitsaukset osuu niin oikeudenmukaisesti kuin
mulkku-jussin vyöruusu.