Aikakapseli
whissy
2011-04-09 14:56:15 UTC
Odotan trolli kutsua kuulusteluun, joko teit ilmoituksen?
Odotan trolli kutsua kuulusteluun, joko teit ilmoituksen?
Etkö kerout vielä osoitetta, etkä vyötärön mittaa? Suomessa on
tunnusomaista, että pidetään sana, jos ollaan mies, mutta ethän sinä
ole suomalainen, vaan ihan mamu, ilman äänioikeuttakin vielä, joten
kait se on ymmärrettävä, että tä hurrilandian hmmm "kansalainen"
kuvittelee täällä saavansa mesota, ilman vastuuta mistään?
Kutsu kuulusteluun tulee aikanaan.
Silloin kun sitä vähiten odotat.
Jessus, sä viet voiton wanhoista Speden filmeistäkin.
Pieni otatanta viestien siällöstä hemuli, kuten näet, taidat olla
heikoilla jäillä... Joten alappa pyydellä anteeksi, tai sinut hukka syö
leivättömän pöydän ääressä, jossa en todellakaan ole ensikertaa....

<clip>MINÄ olen BOSS ja sinä vain alimpana ravintoketjussani oleva olio.

Etkö taukki vieläkään tajua että nimetöntä nimimerkkiä EI voi loukata.
Alkaako ohimosuoni pullottamaan vitutuksesta ja PELOSTA??
RYHYÄHHÄHHÄÄÄ
[...]

ÄLÄ jauka paskaa, heinäsäkki. käräjillä tavataan.

Ime munaa, heinäsäkki.Nimimerkillä ei ole kunniaa eikä sinulla sitä
olisi nimelläkään.

lapsiaan nussivia lestiKEPUleitako olisi pitänyt äänestää?
hmm...viestiesi sävy on muuttunut.
sen kaltaisiksi kuin niitä olisi kirjoittanut housuunsa paskonut,
oikeudenkäyntiä pelkäävä ääliö. ei enää uhmakasta, törkeää
kunnianloukkaustyyliä. nouhätä, materiaalia alkaa olla jo tarpeeksi
kasassa joten voit jatkaa siivottua kirjoitustyyliäsi.

Voi vittu että olet tyhmä. Olen vastannut miljoona kertaa. En vastaa
enää. Kaiva arkistoa trolli. Suksi kuuseen ääliö. Voi jessus että olet
pönttö. Tuotakin asiaa on käsitelty ja olen selittänyt kyllä homman.
Kaiva arkistoista. Olet niin vitun tyhmä. Vitun ääliö. Red herring.

Vittu että olet tyhmä kun et tätä(kään) tajua. Googletappa edes tuon
asian tiimoilta. Voi vittu että olet tyhmä. Red herring & Ad hominem.

Suksi kuuseen ääliö. Otappa pää pois perseestä. Edelleenkään, jos et
osaa argumentoida, se on sinun ongelmasi, ei minun. Ei jumalauta että
voit olla idiootti. Red herring

Vitun debiili. Suksi kuuseen ääliö. Sinä et ymmärrä vittuakaan. Kysy
joltain apua tai pidä pääsi kiinni pelle. Ad nauseam

Vittu että voit olla idiootti. Opettele lukemaan. Nimenomaan se, että et
argumentoi pätevästi osoittaa että et kykene nuijamaan väitteitäni
pätevästi. Siksi joudut siirtymään sonnanheittolinjalle, kun et
asialinjalla pärjää. Mikä on kun ihmiset eivät osaa lukea tai ymmärrä
lukemaansa? Red herring. EVVK mulle jos et tosiasioita halua myöntää.

syntymämulkkujen kommentointi ee mee koskaan yli rajan.
sitä on mielestäni aina liian vähän vaikka kommentoijat tekisivät 24/7/52

Vitun debiili. Suksi kuuseen ääliö. Sinä et ymmärrä vittuakaan. Kysy
joltain apua tai pidä pääsi kiinni pelle. Ad nauseam.

Ad hominem & red herring. Et ymmärrä suomea. Et ihan oikeasti voi olla
noin pihalla argumentoinnista ja tieteellisestä maailmankuvasta?!?
Suksi kuuseen ääliö. Vittu että olet pässi. Huomaa että sinulla ei ole
tietoa käytännöstä kun jaksat valehdella. Vitun ääliö anonyymi
paskiainen, jos omaisit aivoja tai lukutaitoa, niin hoksaisit. Vitun
debiili.

Otappa pää pois perseestä. Opettele lukemaan. Ääliö. EVVK mulle jos et
tosiasioita halua myöntää. Red herring & Ad hominem.
Pidä pääsi kiinni pässi. Et ymmärrä suomea. Jos minä esitän pätevän
väittämän ja saan siihen vastineeksi olkinuken (ja totean sen), se
tarkoittaa että pätevä väittämäni odottaa edelleen pätevää
vastaväitettä. Eräät eivät vain osaa täällä nyysseissä lukea ...tai
sitten vain haluavat trollata mua. Red herring & Ad hominem. Ammu itsesi
pässi.

Red herring & Ad hominem. Vitun ääliö anonyymi paskiainen, jos omaisit
aivoja tai lukutaitoa, niin hoksaisit. Vitun idiootti. Lopeta valehtelusi.

Taas valehtelet tapasi mukaan. Mitä vittua sinä imbesilli taas keksit
päästäsi? Olkinukke ja ad hominem. Vittu että voit olla idiootti.
Tosiasia nyt vain on, että suurinosa ihmisistä on ihan oikeasti
idiootteja. Ei vittu että voi ihmisen lapsi olla noin idiootti .
Ad hominem. Teitä trolleja ja peeloja on tämä(kin) nyyssiryhmä niin
täynnä ja kirjoituksenne on samanlaista paskaa.

siinä vaiheessa kun tuomio julistetaan ja korvaukset määrätään niin
takaan että paskot allesi.eikä sitten mitään huppuja päähän
oikeussalissa vaikka paatunut rikollinen oletkin.

uskoisin että oikeudenkäynti käydään tampereella enkä ota vastuuta jos
joku tuttuni (tuomittuja väkivaltarikollisia kaikki ) tekee......
oottele vain haastemiestä sinä vitun varissuon pummi ja maksasi
juonut pedofiilihomo

kuules pummi, viranomaiset naurais sut pihalle.
nimimerkkiä jonka oikea henkilöllisyys ei ole tiedossa, ei voi loukata.

soon vitun maku ketä mä diggaan, mulla ee oo äänioikeutta tässä
kehitysmaassa mikä on suuri etu näissä poliittisissa FBK keskusteluissa.
voi nääs vittuilla kelle tahansa että mitä vittua äänestit ehdokastasi
jos puolueen politiikka menee perssiilleen.
voi vapaasti vittuilla porvoon jännäkakakka-hirsuitismi-ihmeelle jos
sitä ei tyydytä äänestämänsä KEPUn politiikka.
myös turkkulaisselle maksansa juoneelle ja siitä eläkkeen saaneelle
mulkunimijälle voi vittuilla jos äänestämänsä RKPn politiikka ei täytä
odotuksia.

Enhän mä mitääm "rikosilmoitusta" tee vaan jätän huulet pyöreinä
_kirjelmän_ viestikopioineen ja pyydän poliisia tutkimaan onko kyseessä
ehkä rikos. Tutkintapyynnöksi sitä kutsutaan. Sitten kun poliisi on
tutkinut asian niin on syyttäjän vuoro päättää onko kyseessä rikos.

Mieti tarkkaan kääkkä mitä suustasi päästät tästälähtien jos en
nimenomaan osoita viestejäni sinulle. MUISTA SE, KÄÄKKÄ.
sä vitun aivorajoitteinen turkkulaisääliö et sitte millään ymmärrä sitä
että sillä ee oo vitunkaan väliä mitä minä olen kirjoittanut
nimimerkille jonka henkilöllisyys ei ole kenenkään tiedossa.
ainoastaan sillä on merkitystä mitä SINÄ olet kirjoittanut nimerkille
jonka henkilöllisyys on lähes kaikkien FBKta lukevien tiedossa
(järjestin tässä 4.5v sitten pienen gallupin asiasta, vastaukset
tallennettuna).

skenaario wissyn logiikalla suoritetusta oikeudenkäynnistä:
Tuomari syytetylle: pahoinpitelitte roope rytyn pahasti.
syytetty tuomarille: mutta ku roope rytty oli joskus pahoinpidellyt
arska kielon törkeästi.

tuomari syytetylle: no mut sittehä syyte hylätään.

ehei wissy kääkkäseni, ei oikeus noin toimi.

T: KAARLO YRJÖ HENRIK WALDEN </clip>
--
Wanha wäljähtänyt Wichy

Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
ps
2011-05-23 10:30:55 UTC
--
miss walden <***@gmail.com> valuu allensa kakaraskeidaa.

--
harvoin kohtalon suomat vitsaukset osuu niin oikeudenmukaisesti kuin
mulkku-jussin vyöruusu.