Kuka tämä ydinjuttujen suoltaja on?
P.V.
2009-09-13 11:42:06 UTC
Tämä taitaa olla kyseisen kaverin haastattelu, vain väärin otsikoitu.
http://www.気になる.jp/video/wJKmKXxHii4
Pahasti offtopic, mutta uteliaisuudesta kysyn, oliko jokin syy siihen, että
annoit linkin juuri tuon sivuston kautta, etkä suoraan Youtubeen, josta
video varsinaisesti tuli?

P.V.
cubic
2009-09-13 11:51:37 UTC
Aika katkeran omistautunut noihin ydinjuttujen mustamaalaamiseen.
Näköjään siellä mielisairaalassa on aikaa kirjoitella
Tämä taitaa olla kyseisen kaverin haastattelu, vain väärin otsikoitu.
http://www.????.jp/video/wJKmKXxHii4
Tässä näyte Arton motiiveista:

Arto Lauri tiede,fi -foorumilla:

"MOS:
Massapostaamani tiedon todenperäisyys minulle toki TÄYSIN yhdentekevää!
Pääasia MULLA on tietysti se, että näyn ja kuulun, ja liikun kaikkialla
HUOMIOITUNA!) "