Olen anarkisti!
Black Stetson
2011-03-18 09:53:03 UTC
Anton sä haluat vaan häiriköidä joten mene VITTUUN täältä!
Pappa on vissiin ryypännyt rusinansa pilalle kun ei enää muista onko
postannut saman jo kertaalleen?
Anton sä haluat vaan häiriköidä joten mene VITTUUN täältä!
Suomen niemellä suomen kielellä äijät huutaa lailla perkeleen
iso k
2011-03-18 12:58:52 UTC
Mikäli minua sanotaan insinööriksi se on kunnianloukkaus.
Ingengör!
Vitun hurri.
Ta dig i arslet bögjävel!
Onpas hyvää kieltä.

Ääliö.
Anton
2011-03-18 18:32:46 UTC
Post by iso k
[...]
Kuules pikkunilkki: jos alat mulle soittaa suutas on melko selvää että
takaisin tulee samalla mitalla - ja korkojen kera. Pidä se mielessäs,
persläpi.
--
Anton
Антон
انطون
iso k
2011-04-21 17:51:27 UTC
Post by Anton
Post by iso k
[...]
Vai oikein korkojen kera.

Vaikka hinuri meni poistamaan varaventtiilin jakelusta olen varma että se
seuraa miten keskustelu kehittyy follariansassa.