Liiterin piparkakkuvohvelit
John Smith
2013-12-17 12:13:23 UTC
Jos ketällä olisin tarkoittanut Ketää, en olisi laittanut kysymysmerkkiä!
Jos olisit tarkoittanut jotain tolkullista, olisit a) kirjoittanut
järjellisen kysymyksen itse viestiin ja b) lopettanut väärennetyn nimen
käytön. Kiitos jo etukäteen siitä, että jatkossakin käytät tavanomaisia
asiattomuussignaaleja (engl. bogosity indicators) niin kauan kuin
viestiesi ”sisältö” antaa siihen aihetta! Jatkot adekvatisoitu.
Suksi Jucca vittuun!
aika.vaihtaa.nikki
Suksi Jucca vittuun!
aika.vaihtaa.nikki