Päivän rojektia
whissy
2011-04-09 08:53:58 UTC
Toi Ekin rempan kommentointi on jo mennyt mauttomuuden yli ajat
sitten.
syntymämulkkujen kommentointi ee mee koskaan yli rajan.
sitä on mielestäni aina liian vähän vaikka kommentoijat tekisivät
24/7/52
Joko lähetit haastehakemuksen hemuli?
Voi vittu että olet tyhmä. Olen vastannut miljoona kertaa. En vastaa
enää. Kaiva arkistoa trolli. Suksi kuuseen ääliö. Voi jessus että
olet pönttö. Tuotakin asiaa on käsitelty ja olen selittänyt kyllä
homman. Kaiva arkistoista. Olet niin vitun tyhmä. Vitun ääliö. Red
herring.
Hemuliii haastehakemusta kehiin, tai olet pelkkä tuulenpieksemä hevon
rieska......
työn alla, kääkkäseni, työn alla.
Pidähän hemuli kiirettä sen kanssa, tai jäät jalkoihin. joko muuten
kerrot vyötärön mitan ja osoitteesi, niin laitan sinulle sopivaa
hamemateriaalia tulemaan....
--
Wanha wäljähtänyt Wichy

Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
whissy
2011-04-09 14:30:34 UTC
[...]
hmm...viestiesi sävy on muuttunut.
sen kaltaisiksi kuin niitä olisi kirjoittanut housuunsa paskonut,
oikeudenkäyntiä pelkäävä ääliö.
ei enää uhmakasta, törkeää kunnianloukkaustyyliä.
nouhätä, materiaalia alkaa olla jo tarpeeksi kasassa joten voit
jatkaa siivottua kirjoitustyyliäsi.
Joko lähetit haastehakemuksen hemuli? hei huurilandialainen, miten
olisi
se haastehakemuksen, vai taasko menet puihin?
Olisiko sulla syytä ottaa se lusikka kauniiseen kätöseesi ja alkaa
miettimään julkista anteeksipyyntöä? Tai olet todella lirissä?
--
Wanha wäljähtänyt Wichy
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Ettekö te jo voisi siirtyä varaventtiiliin jauhaan tota toistuvaa
"samaa paskaa"
Se on vain hemullista kiinni tämä homma. Hän on haukkunut minut
kaikin mahdollisin nimityksin, kuten bedofiili alkoholisti jne...
Pidän sitä sen luokan kunnianloukkauksena, että nyt mitataan
todella hemulin kantti. Jos ei ala haastetta tulemaan, niin minä
alan vakavasti miettimään, että pistänkö hemulin leivättömän pöydän
ääreen? Hänellä on tasan tarkka yksi vaihtoehto jäljellä täällä.
Julkinen anteeksi pyyntö, tai sitten vetää asian käräjille, jos ei
hän vie, niin minä voin hyvin sen tehdä ja sitten katsotaan, kuka
vie ja mitä junaa..... Minua on tällä hetkellä sen vertaa paljon elämä
potkinut päähän,
että nyt tuon saatanan pellen hommat loppuu.
--
Wanha wäljähtänyt Wichy
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Ei ole hemulista kiinni. Sä et nyt hyvä ihminen tajua sitä että sua
kusetetaan jatkuvasti trollaamalla tässä keississä ja sä älyn
jättiläinen otat sen tosissasi. Varsinainen trollimagneetti. Ei
lopeta Helge ennen kun kuopassa. Sitä ennen saa vain hyvät naurut
aina kun intät vastaan mikä näin katsottuna on kun seinälle
huutaisit vastaan. Anna periksi hei oikeasti, et menetä mitään ja
voitat pari pistettä itelles ryhmältä.
En tämän "sinä vitun varissuon pummi ja maksasi juonut pedofiilihomo"
jälkeen mitä hemuli kirjoitti lopeta, ennen kuin vastaa sanoistaan.
Alkaa olemaan niin paljon tavaraa tallessa, että taitaa olla minun
aika viedä paperit haastemiehelle luettavaksi........ Helge saa nyt
sitä mitä tilaa, ei yksi hervanna pelle mikään diktaattori täällä
ole, hän on vai yksi muiden joukossa ja on myös huomioitava muut
kirjoittajat ilman loukkauskia, joita syytää jatkuvasti.
MINÄ olen BOSS ja sinä vain alimpana ravintoketjussani oleva olio.
Etkö taukki vieläkään tajua että nimetöntä nimimerkkiä EI voi loukata.
Alkaako ohimosuoni pullottamaan vitutuksesta ja PELOSTA??
RYHYÄHHÄHHÄÄÄ
Mikä sinöä sitten olet? Nicciseparaattori vailla vertaa. Et ,uuten
vieäkään ole todistanut tuon uuden nicin todenperäisyyttä, joten en voi
siihen uskoa, koska tähänkin saakka sinula on vähintään 50 eri nicciä
ollut..... Revi siitä peelo, muuten joko haaste pina tulee peelo?

ps
2011-05-23 10:30:55 UTC
miss walden <***@gmail.com> valuu allensa kakaraskeidaa.

--
harvoin kohtalon suomat vitsaukset osuu niin oikeudenmukaisesti kuin
mulkku-jussin vyöruusu.
ps
2011-05-23 10:30:55 UTC

mulkku-jussin vyöruusu.